neljapäev, 2. oktoober 2008

Veel mihklipäevast.

Ma polegi jõudnud kõnelda meie toredast mihklipäeva üritusest, mille käigus saime teada, et lahemaal on üks talu mille pererahvas on kokku kogunud ja säilitanud suure osa eesti maalammastest. Saime teada millised on täpsemalt maalambad, nende ajalugu ja miks neid peetakse. Selgeks sai seegi millised on erinevad villa tüübid ja millistest villakihtidest mis lõnga saab. Kui sul on lambad ja neilt saab villa siis järgmiseks on ju vaja kraasi ja vokki ja kerilauda jne. Sestap oligi perenaine võtnud kaasa näidised saadaolevatest tänapäevastest vokkidest. Ja kohe sai igaüks ka proovida kui hästi tal ketramine välja tuleb. Lisaks sai proovida ka kedervarrega ketramist, mis võikski olla esimene samm millest alustada kui on huvi ketramise vastu.










Tänasest on meil saadaval nii kedervarred kui vokid ja kraasid.
Kokkuvõtteks peab ütlema, et meil oli üks äraütlemata
tore ja asjalik laupäev.
Ja ega me ei tea veel isegi millise ukse
me enda jaoks lahti tegime.
Siinkohal tahangi tänada kõiki kes kohal olid,
eriti esitlejaid kes väga hästi olid ette valmistanud.
Ma olen kindel et sellel teemal me kohtume
veel mitmeid kordi.
Kohtumiseni!

3 kommentaari:

Unknown ütles ...

Väga mõnus laupäev oli jah :) Aitäh!
Ja karta on, et selle ühe korraga teema veel ammendatud pole. Mees juba nägi mu taastärganud õhina peale unes, et peab autoga kuhugi lambaid tooma sõitma :D

Krentu ütles ...

Oli tõesti väga tore üritus! Tänud ka minu poolt!
Minu mehele lambapidamise idee meeldis :D

Tiina ütles ...

Lambad saan ma ükskord niikuinii.
Unistada ju võib :)