laupäev, 18. oktoober 2008

Tehtud....

Võib jääda küll mulje, et suuga teeb suure linna, käega ei kärbsepesagi aga midagi ma siiski olen ka valmis saanud ja saladuskatet kergitades juba päris ammu. Piltide tegemine ja ülesriputamine on aga komistuskiviks osutunud. Iga asi tuleb omal ajal või natukene hiljem ja lõpuks on kätte jõudnud presenteerimise koht.Siin on minu pääsusaba.
Endiselt vaevab mind suurusehullustus ja selletõttu
on minu pääsusaba 2 X suurem kui muster ette näeb. Lõngaks sai valitud HjerteGarn´i Merino Silk, mis võlus mind oma öösinise värviga ja tänaseks on selgunud, et puha moodu värv teine. Mõni asi loksub iseenesest paika.Veel võib lõngakiituseks öelda, et teda on väga nauditav kududa, töö käigus ajab end kohevile nagu tige kass ja pärast peale aurutamist või pressimist võtab jälle endise siidise ja vagura vormi.
Teine üllitis on vest, mis jäi silma Rowan´i Magazinist NR 43.Ma muidugi ikka keerasin asja oma võtmesse ja tulemus sai selline.
Lõngaks on Rowan Purelife Cotton. Imepehme ja siidine teine, miskit on ikka nendes mahelõngades teisiti. Sellised elusad, pehmed ja soojad.Kandid heegeldasin Kidsilk Haze´ist ja muu on puhas omavoli.

Kolmandana vuristasin endale ühe Südamevesti nagu mu vanaema tavatses selliste rõivatükkide kohta öelda.Lõngaks on Rowan Silk Wool mis koob ennast ise ja liigne kiitmine tundub lääge liialdus. Mudel on minu enda väljamõeldis ja kukkus üsna kobe välja mida ei pruugi alati juhtuda.
Pooleli on veel igasugu asju ja vaimse tervise huvides ei kavatse ma neid kokku lugeda. Seega jätkuvad kommentaarid klantspiltidega iälle siis kui midagi valmis on.

2 kommentaari:

Aet ütles ...

Väga ilusad asjad :) See vest on muidugi eriti lahe:)

Inga ütles ...

väga uhke pääsusaba! mõnusalt laiutab:)