neljapäev, 2. oktoober 2008

ikka lõngast

Täna tuli lisa Kaffe Fassetile kaks värvi lisaks kirjut jämedat lõbusat lõnga.






Ka sai värvilisa Highland Alpaca riiul
ja sokilõngad on täiendust saanud.









Raamaturiiulisse maandus Rowani Magazine nr.40 ja Pure Wool Collection.

4 kommentaari:

Tiina ütles ...

40? ooo. Ma väga loodan, et 1 eksemplar ootab minugi ära poeseinte vahel.
Sa ikka oskad ahvatleda :)

Terje ütles ...

NOh muidugi, ma nägin seda pakitoojat, kui olime poest lahkunud. Miks ma käin valel ajal, ah?

Tiina ütles ...

See on see päkapikk ja maja sündroom :)

Minuga juhtub alati nii. Tegelikult ühe erandiga, aga siis olin mina erandlikul ajal poes. :D

LIINA ütles ...

Teinekord kui sa pakitoojat näed siis pööra ots ringi, ma muide helistasin sulle Terje kohe kui paki lahti tegin aga sa ei võtnud toru, roolisid ehk juba.