teisipäev, 16. veebruar 2010

Magazine nr.47 !!!

Juba reedel tööle tulles tinistasid haldjad puulatvades, et Rowani ajakiri on väga lähedal meie poekesele. Ja täna siis lõpuks ometi hoian ma teda käes ja lehitsen umbes seitsmendat korda algusest lõppu ja tagasi, nuumates silma ja ärgitades kudumeeli suveplaane tegema. Mul on seitse lemmikut selles numbris. Algul tundus, et üks neist on favoriit, lähemal vaatlusel aga selgus, et mingit järjestust ei õnnestu teha, igaüks on omamoodi eriline. Seda kas mõni mõte ka minu varrastelt üle käib näitab aeg, esimesed mõtted on igatahes juba tekkinud. Olete oodatud oma silmaga üle vaatama!

2 kommentaari:

Inga ütles ...

selle ajakirja lummuses olen mina juba omale puuvillast lõngakorvi veidi varunud:) puuvillane pole küll minu teema seni olnud, kuid tuleb ära proovida:)

LIINA ütles ...

Millegipärast mul oli tunne et ühe mudeli oled sina teinud:)