teisipäev, 18. august 2009

Uudised

Taas on meie lettidel ilutsemas nii naturaalset kui ka lumivalget peenvillast Ogre lõnga, kes pole jõudnud veel oma Haapsalu salliga algust teha siis nüüd on selleks parim võimalus.


Rõõmsate kohtumisteni!

3 kommentaari:

KK ütles ...

Ma olen nii laisk, küsin blogi kaudu enne kui kohale tulen :).
Ma koon salli Rowan Kidsilk Hazest ning tunne on, et tuleb puudu.
Toon on selline tumepunane, tuhm pisut. Pilt kehva aga äkki annab aimu http://3.bp.blogspot.com/_Shr2VfnRQHU/SkJyQXYtf-I/AAAAAAAAEH4/_MQNu0RKuMY/s1600-h/haapsalusall.jpg

Ma olen vist lõngavööd ära visanud, seega poodi tulles võtan lõngaotsa kaasa. Aga äkki teate juba praegu öelda, kas on või ei ole. Tänud!

LIINA ütles ...

Kuna Kidsil haze'i riiul on kohe leti ees siis algul vaatasin, et sellist tooni polegi, kuid kes otsib see leiab. Ja tundub, et seda täitsa õiget tooni on küll:) Värvikood on 627 kui mõni vööke peaks välja tulema.

KK ütles ...

Tänud, Liina, jah 627 on õige toon, leidsin vöö. Püüan homme läbi tulla.