neljapäev, 26. veebruar 2009

Villast kevadeks.

Nagu ikka, kõigepealt ostsin pruunid saapad siis kudusin pruuni bareti ja siis muidugi ka kindad. Ja pole välistatud, et se jada lõppenud on. Barett on kootud Rowan Scottish Tweed 4ply-st.

Mudel ja muster on imelihtne
aga lõngast olen ma küll tviidi
nakkuse saanud, järgmisena plaanin
varrastele sättida sama lõnga
Herring nimelise tooni.






Kinnastes kasutasin meie kohalikku
Aade vikerkaart ja juba
kiita saanud Scottish Tweedi.



Kõnealuseid töid pildistades avastasin,et üks ammuvalminud töö on jäänud üles tähendamata. Karjuv ebaõiglus! Ma ise nimetan teda hellitavalt tuubiks ja kootud on Rowan Tapestry Lead Mine nimelisest lõngast.Üks ütlemata tänuväärne rõivaese. Sügisel kandsin teda ikka üsna pikalt lükates nii edasi seda tüütut mantli/jope/kasuka perioodi.

3 kommentaari:

Muhv ütles ...

Karjuv ebaõiglus on see, et ma näen ainult bareti pilti! Mis iseenesest on juba kadestamapanev, need träpsud seal pruuni sees on muahhh!

Terje ütles ...

Need kindad on ikka imeilusad. Muhv, kui pilti ei näe, siis eile eksponeeriti neid poes igastahes

Muhv ütles ...

Nüüd näen teisi pilte ka! Too kehakate on väga lahe.
Poodi ei saa ma minna, sest vaatamata majandussurutisele ei suudaks ma sealt ostudeta lahkuda :(