kolmapäev, 16. aprill 2008

Toredad kesknädased hommikud.

Tänane hommik tõi kaasa kaks toredat uudist. Kohale on jõudnud eelmine number(42) Rowani ajakiri ja täienenud on ka lõngariiulid. Kui hommik juba nii toredasti algab, kes teab mida see päev veel kaasa toob!

6 kommentaari:

Aet ütles ...

Täpsustad äkki, mis lõngadega need riiulid täienesid ;)
Ma kangesti loodan, et Rowani Purelife Veimevakka tuleb, aga siiani pole sellekohast rõõmuhõiset veel märganud :)

LIINA ütles ...

pureliife´i on juba jupp aega , esialgu küll kahte tooni, sinist ja kollast, vabandust et pole iga lõnga kohta eralgi hõiget teele saatnud. Kui sul on mõni lemmikvärv siis anna teada. Täna täienes riiul tumepunase Kidsilk Haze võrra. Jumalik täidlane värv.Teine täieneja on Luxury Cotton 4-ja värviga.

Aet ütles ...

Mul oleks eelkõige valget Purelife'i vaja :)

LIINA ütles ...

Tellin ära.Kui palju sa vajad?

Aet ütles ...

Esialgu ainult 2 tokki :) Mul 8 tokki on, aga kardan, et neist jääb mu kampsuni jaoks väheks.

Tiina ütles ...

Oih, kas 42 on täitsa saadaval? Siis ma tulen?
Anna meilile teada, kas sind tabab, ma tööl su blogi manu ei saa :(